19 Ocak 2019 Cumartesi

Huichloe / Mexican / Meksika işi (boncuk örme sanatı)


Birkaç haftadır bu teknik üzerine çalışıyoruz. Sadece kum boncuk ile çalışmayı sevmediğimi düşünüyordum ama bu teknikten çok keyif aldım.

Şemalar her ne kadar karmaşık olsa da çözmek ve üretmek çok güzel.

Huichol sanatı çok eski ve şamanik Meksika kültürüne ait günümüze kadar korunan geleneksel boncuk ağ dizme sanatıymış.

Aslında daha ziyade aşağıdaki gibi kalın bileklikler yapılıyor ama ben biraz daha incelerini tercih ettim.

Uygulanan teknik daha önce kullandığımız 5 li file tekniğinin 3'lü hali gibi görünüyor ama desen yerleştirmek başka bir keyif. 



















Hocamızın gösterdiği deri ile kapamayı malzemem olmadığı için  henüz denemedim ama en kısa zamanda deneyeceğim

1 yorum:

  1. Ellerinize sağlık,en üstteki mavili bileklik ten bir yıl önce bende ordum.simdi yeniden yapmak istiyorum fakat dönüşleri unuttum.bana yardımcı olabilir misiniz.puf noktası icin

    YanıtlaSil