24 Aralık 2016 Cumartesi

Günün Mutfak İşleri - Pazı çorbası

Dün pazı almıştım amacım yemek yapmaktı,
Pazıyı temizleyip yıkadıktan sonra önce saplarını ayırıp doğradım ve soğanla pişirmeye başladım.
Ancak hepsi beraber bayağı büyük bir tencere olacakmış gibi geldi. Hep üç kişi kaldığımızı unutuyorum.

O yüzden sapları sebze çorbası yapmaya karar verdim.

Soğanla kavrulmuş sapların üzerine bir patates rendeleyip su ekledim. Lezzetli olması içinde et suyu tablet kullandım. (Et suyu tablet diyorum ama bu hazırlardan değil benim buzluğa attığım kendi hazırladığım tabletlerden)

iyice pişince blenderdan geçirdim sonra da krema yerine biraz süt ekledim. tuz ve baharat ile azıcık daha ocak üzerinde tutuktan sonra altını kapattım.

Pazıyı da klasik ıspanak usulu pişirdim. Yanında ev yapımı yoğurtla iyi gider :)

Hadi bize afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder