28 Mayıs 2020 Perşembe

Pandemi Günlüğü 4 -Olcay Amcam

Pandemi günleri devam ederken annem babam istanbul'da 65 yaş üstü sokağa çıkma yasağında biz burada Reisdere'de kimsenin kimseye pek bir faydasının olmadığı günlerde Ankara'daki amcamın ve eşinin covit19 nedeniyle hastaneye kaldırıldıkları bilgisi geldi.

Kızı kuzenim Kanada'da bizden beter durumda  haber almak ne mümkün 
Neyse Gülbin doktor arkadaşları vasıtası ile zar zor bilgi edindi. Amcam yoğun bakımda Yengem ise servisde

Endişeli bekleyiş devam ederken amcamın vefat haberi geldi. Ben evdeyim Gülbin eczanede babam istanbul'da cenaze kalkmış bile 

Herkes acısnı yalnız yaşamak durumunda. Akşam Gülbin geldi haberi verdim, birbirimize sarılıp ağlayamadık bile helva kavurdum dağıtamadım. 

Her ölen yalnız gidiyor bunu biliyoruz ama kalanların acıyı paylaşamaması beni çok etkiledi. Öylece kalakaldım.

Çocukken en sevdiğim, sonra gençlik dönemimde en çok kırıldığım (insanı en çok, en fazla sevdikleri incitirmiş) amcam,
ben varsa hakkımı helal ediyorum umarım sen de helal etmişsindir. 
Mekanın cennet olsun Olcay Amcacığım, Allar rahmet eylesin




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder